Schaak-Off

14 november 20:15 - 23:15

Wat is de Schaak-Off?

De Schaak-Off is een landelijk schaaktoernooi voor alle schaakliefhebbers, bestaande uit lokale voorrondes bij plaatselijke schaakclubs. Schaakclub Son en Breugel organiseert dit jaar voor de 2e keer een voorronde. Winnaars van deze voorrondes kwalificeren zich voor de regionale wedstrijden, waarbij tegen andere schakers uit de provincie gestreden wordt om een ticket in de landelijke eindfinale!

Voor wie is de Schaak-Off?

Wel, voor jou natuurlijk! Of je nu een doorgewinterde schaker bent of nog nooit een zet hebt gedaan, de Schaak-Off is er voor iedereen! Het maakt niet uit of je lid bent van een schaakclub of niet, of je jong of oud bent. Iedereen is welkom om deel te nemen aan dit geweldige evenement.

Hoe werkt de Schaak-Off?

In deze voorronde speelt iedereen drie partijen van ca. 50 minuten. De indeling geschiedt op basis van ervaring en niveau. Zo kan iedereen op zijn/haar niveau strijden tegen andere schaakliefhebbers en kans maken op een plek in de landelijke eindfinale.
Voor meer informatie, zie https://schaakoff.nl.

Datum:
14 november